אימפוטנציה - מה עושים?

דיון מתוך פורום  סקסולוגיה

08/04/2018 | 23:34 | מאת: עלמה

בעלי ואני בני 60. הוא בריא לחלוטין וספורטיבי מאד. וגם עוסק בספורט. הוא נבדק ואין לו בעיות לח"ד או סוכרת. בחצי שנה אחרונה מקבל קסטרל עקב בעיות ערמונית. בשום מקום לא כתוב או נאמר שהכדור גורם לאין אונות. מאז ומעולם הליבידו שלו לא היה גבוה, הצורך שלו במין היה קטן משלי. עם השנים לצערי המרווחים בין המשגלים שלנו הלכו וגדלו. בשנתיים ואפילו יותר האחרונות, היינו מתחילים עם זיקפה שלו, שהיתה נגמרת מהר מאד, לפעמים ישר אחרי חדירה, לפעמים הייתי מצליחה לגמור כך, ולפעמים לא. בכמה חודשים האחרונים הזיקפה נעלמה לגמרי. יש לנו חיבוקים ונשיקות, ואינטימיות. אין שום יחסי מין. אני מאד מתוסכלת מזה. לטענתו יש לו זיקפות משך היום , מדי יום. אני לא זוכה לחוות אותן. האם יש מה לעשות במצב זה? חשבנו שויאגרה/סיאליס יעילות רק אם יש תשוקה. הוא לא מגורה. התורים למרפאות לטיפול זוגי ארוכים מאד. האם יש לכם טיפים עבורי? אני מרגישה צעירה מדי מכדי לוותר על מין, ואוהבת את בעלי ולא רואה את עצמי עם אחר.

לקריאה נוספת והעמקה

לא ציינת מה הסיבות שבעלך מקבל קסטרל? האם נעשתה אי פעם בדיקה של רמת הטסטוסטרון שלו? רצוי לבדוק את זה. ואם הכול תקין אז כנראה יש איזה שהיא בעיה נפשית שמעיקה עליו. אתם לא צריכים טיפול זוגי אלא טיפול מיני. ניתן לפנות למרפאות הציבוריות .זה בתשלום מופחת או לפנות שלוק הפרטי למטפלים מיניים. אם אתם גרים במרכז אתם יכולים ליצור איתי קשר טלפוני-054-4390916 חמדה

10/04/2018 | 14:27 | מאת: עלמה

חמדה שלום, בתגובה לתשובתך : הקסטרל חשבתי שזה ברור אז לא ציינתי, בעיות ערמונית, חוסך ממנו לקום כמה פעמים בלילה, הזרם יותר טוב. משפר לו את איכות החיים. האם יתכן שהתרופה הזו "אשמה" ? מתוך מה שקראתי עליה לא אמור לגרום לתופעת לוואי כזו. רציתי לקבוע תור לייעוץ מיני בסקטור הציבורי (לזה התכוונתי), הם עובדים רק בקרים שזו בעייה עם העבודה, והתורים ארוכים. בכל מקרה כשסיפרתי לו שזו כוונתי, הבנתי ממנו שאינו מאמין שזה יעזור, ולכן אינו רוצה ללכת. כי לדבריו : אין אבקת פלא שתגרום לו להרגיש שוב צעיר. ולדבריו בגילנו זה טבעי להרגיש שחיקה מינית, ואין מה לעשות עם זה.... הוא גם לא מקבל את זה שהוא "אימפוטנט" (כמובן שאיני מדברת ברחל בתך הקטנה, ובטח לא במלה המאיימת הזו), כי לטענתו יש לו זקפות משך היום... זה שזה לא קורה לעולם כשאנחנו יחד בסיטואציה מינית כבר זמן מה... לא נחשב בעיניו... טסטוסטרון בדק לפני די הרבה שנים , והיה תקין אך בטווח הנמוך של הנורמה. גם כעת (עוד לפני שענית לי) כשאמרתי לו שאולי יש חסר בהורמון, אז הוא ענה לי שאינו בטוח שירצה לקחת הורמונים , שעשויים להזיק לו.... ןבוודאי לא תותבים למיניהם... כשאמרתי לו שאם לטענתו המרפאות האלו לא יכולות לעזור, אז היו נסגרות מזמן... אמר לי שכנראה עוזרות לבני 35-40 אבל לא לאנשים בגילנו... שזה טבעי שיפסיקו לקיים יחסים... אני ממש מתוסכלת. ברור לי שזה נושא רגיש לאגו של כל גבר, אבל לנפנף את זה כאילו בגילנו עלינו לשמוח שעוד יש לנו אינטימיות ושאיננו גרושים כמו הרבה אחרים , זה מספיק... שנינו נראים ממש טוב, ומתפקדים כמו בני 45, אז למה לא גם בתחום זה. גם אצלי היצר לא מה שהיה פעם, אבל עדיין מספיק כדי לרצות במין, ובעיקר את הסיפוק הנפשי באינטימיות של קירבה מינית. תוכלי לומר לי בכמה מלים מה יכולים בטיפול כזה לעשות שישפר את המצב? (אנחנו לא מהאזור שלך לצערי) כדי שאוכל אולי לשכנע אותו להגיע אתי... (לאחר הרבה זמן שנחכה) פרט להפנות אותנו למין אוראלי , שהוא לא ממש רוצה בזה. האם יתכן להחזיר את הזקפה , אם יש לו זקפות ספונטניות משך היום? כואב לי מאד להודות בזה, שיתכן והוא אינו נמשך אלי יותר, גם בעבר כמעט תמיד אני יזמתי, ועצם העוררות והרצון שלי היו מדליקים אותו... היום שום דבר כבר לא גורם לו לתשוקה.

עושה רושם שבעלך נמצא בהכחשה על מצבו. הבושה הורסת. יש לגברים רבים בגילאים שונים בעיות בתפקוד המיני. אם הוא עושה ספורט ונראה טוב אין סיבה שלא יהיו לכם חיי מין פעילים. חיי מין זה לא רק לצעירים. כדי לפנות לטיפול תשכנעי אותו שיבוא בשבילך כי לך זה חשוב כי לך יש קושי ואלי ילמדו אותך משהו שאת לא יודעת. אני מקוה שתפלו על מטפל/ת מספיק ערנית שתדע לגעת בנושא בעדינות. איפה אתם גרים?

מנהל פורום סקסולוגיה