איך מתגברים על היצר המיני

דיון מתוך פורום  סקסולוגיה

16/03/2017 | 07:17 | מאת: אבינעם

שלום! אני בחור ששומר תורה ומצווות ויש לי בעיה קשה מאוד! אני כבר גרוש מעל שנתיים שהייתי נשוי הייתי מאוד אוהב לעשות אהבה עים גרושתי היה לי תשוקה חזקה אליה אהבתי אותה מאוד! לצערי שקרה מה שקרה לא הייתי מספק אותה כמו שגבר צריך לספק אישה! נסיתי להיות גבר רומנטי מה לא עשיתי הייתי לוקח כמוסות טבעי לשיפור חיי המין עים במלצת רוקח לא עזר כל מיני תכשירי מין לא עזר פשוט הייתי גומר מהר וזה היה מתסכל אותה! הבית התנהל בצורה לא טובה כל הזמן מתח ועצבים וזה היה מקרין על כל החלקים אחרים של הזוגיות! היא החליטה לעשות לזה סוף ולהפריד את החבילה שזה אומר להתגרש עים 4 ילדים! והיום אני פשוט מתגעגע לחיים האלה לחיות עים אישה זהמאוד קשה לי נהייתי פשוט חולה במובן הזה שכל דבר אני חושב על מיניות אני בן מזל עקרב ונולדתי בכוכב מאדים בכלל המזג החם שלי! פשוט בילתי נשלט השאלה שלי בגדול אליכם מה עושים בשביל לקרר את המצב שמבחינתי הוא בילתי נסבל!

לקריאה נוספת והעמקה

עודף חשק מיני אפשר לדכא עם כדורים נוגדי דיכאון שמורידים את החשק המיני כתופעת לוואי שלהם, ואולי גם יגרום לשפיכה מעוכבת יותר .

17/03/2017 | 00:01 | מאת: אבינעם

אין לי בעיה לקחת כדורים אני פשוט מעדיף לקחת משהו על בסיס טבעי אם יש לך המלצה על שם של כדור אני מוכן לשמוע ולנסות ולראות שזה באמת עושה את העבודה

לצערי עוד לא המציאו משהו טבעי להורדת החשק. כדורים ממשפחת ssri הם לא כדורים להורדת חשק , זוהי רק תופעת הלוואי שלהם.

מנהל פורום סקסולוגיה