כעבי גב והירדמות ידיים
דיון מתוך פורום כירופרקטיקה ובריאות הגב
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היתה לי תעונת דרכים ולמרות שבצילומי רנגן לא הופיע כלום מעז ,כשלוש שנים אני לא יושנת יותר עקב כעבים חזקים בגב באיזור החיבור עם הידיים , והידים נרדמות לי כ4,5 פעמים בלילה 1. מה עלי לעסות כדי לטפל כי פיזיוטרפיה רגילה לא עזרה לי? 2. האם אפשרי להגיש עדיין תביעה לביטוח למרות שאין לי הוכחות?
שלום בטי, תאונות דרכים גורמות לפגיעות ברקמות הרכות (עצבים, רצועות ושרירים) ואלו אינם נראים בצילומי רנטגן. מניסיוני, טיפולי כירופרקטיקה לשיפור תפקוד עמוד השדרה והעצבים היוצאים ממנו , גורם להקלה מאוד משמעותית בסימפטומים. ביחד עם התעמלות שיקומית ניתן לפתור בעיות כשלך. פני לדר' לכירופרקטיקה ואל תאבדי תקווה לפני שניסית אותנו. לגבי נושא תביעות פני לעורך דין המתמחה בענין. בהצלחה