שאלה

דיון מתוך פורום  כירופרקטיקה ובריאות הגב

23/07/2015 | 00:39 | מאת: מ

שלום, הייתי אצל כירופרקט עם תלונות על כאב בצוואר. הכירופרקט איבחן לי וירוס אשר מונע מהגוף שלי לפרק חלבונים. במהלך הבדיקה היו לי כאבים כאשר הוא לחץ בכף היד שלי בחיבור בין האגודל לאצבע בתחתית כף היד, כאשר הוא לחץ בנקודה מעל חזה שמאל וכאשר הוא לחץ בנקודה מתחת לחזה שמאל. אחר כך הוא הצליח בקלות להוריד את ידי השמאלית כאשר הוא משך קבוצה מהשיער שלי ולבסוף הוא בדק על ידי לחיצה עם האצבעות שלו בשילוב שונה כל פעם על נקודה במרכז החזה, כדי לגלות קנדידה, טפילים, וירוסים וכו'. הוא אמר שהשיער שלי חלש ושהוירוס מונע ממני לפרק חלבונים. האם מישהו פה יודע במה מדובר ויכול לכתוב לי איזה וירוס זה ומה עלי לעשות? הסיבה שאני שואל היא שאני מגיע אליו פעם בחודש ואין דרך ליצור איתו קשר עד לטיפול הבא בעוד חודש. הוא אמר שישלח לי חומר על הוירוס ועל הטיפול בו, אבל החומר לא הגיע אלי... אודה לכם על כל עזרה אפשרית.

לקריאה נוספת והעמקה

מ שלום, הטיפול והאבחון נשמעים קצת חריגים לד"ר לכירופרקטיקה למרות שיש שיטות שונות בתחום ויתכן והוא ניסה לאבחן קנדידה. בשלב ראשון אני מציעה לך לוודא שהלכת לד"ר לכירופרקטיקה עם אישור ממשרד הבריאות. בכאב צוואר לדעתי חשוב להתרכז בחוליות הצוואר ולטפל בהן ובשרירים המקומיים. חשוב לתת תרגילים לחיזוק הצוואר, תרגילי גמישות, ללמד הרגלי יציבה נכונים ולהמליץ על כרית צוואר וכרית גוף . בברכה ד"ר אורלי פלטנר - המרכז לבריאות הגב גבעת שמואל 03-5324702, קרית טבעון 077-4195800

27/07/2015 | 16:42 | מאת: מ

שלום ד"ר, תודה רבה על תשובתך. הכירופרקט הוא אכן ד"ר לכירופרקטיקה עם אישור ממשרד הבריאות, הגעתי אליו דרך קופת חולים. את צודקת, אחד מהדברים שהוא ניסה לאבחן היה קנדידה, ובסופו של דבר הוא אבחן רק את הוירוס. הוא אמר שהוא משלב שיטת קינסיולוגיה ביחד עם הכירופרקטיקה, ולכן אני מניח שהשיטה נראית חריגה. האמת היא שלא ידעתי אם כל כירופרקט משתמש בקינסיולוגיה לאבחון, ולכן החלטתי לשאול כאן. האם יש לך מושג, לפי מה שסיפרתי בהודעה הקודמת איזה וירוס הוא יכול היה לאבחן? בכל אופן, תודה רבה על העזרה ועל התשובה.

מנהל פורום כירופרקטיקה ובריאות הגב