כאב גב עליון

דיון מתוך פורום  כירופרקטיקה ובריאות הגב

09/04/2015 | 12:41 | מאת: עידו

תיאור: כאב באיזור גב עליון מגיל 15 הולך ומחריף בהדרגה, כאב תמידי לא משתנה במאמץ ואולי אף מוקל CT על כל הגב: תקין MRI אגן מפרקי SIJ: "מוקד אות חריג הממוקם בקוטב התחתון של האספקט האליאקלי של הSIJ מימין. בקוטר 12 מ" מ. סריקה 10 במשקולים הקורנלים. האות נמוך במשקול T1, האות מעורב גבוה ונמוך במשקול STIR..." (דעה אישית: חושב בכיוון של דלקת)

לקריאה נוספת והעמקה

עידו שלום, שאלתך הופיעה לפני כשלושה חודשים ומקווה שהינך חש הקלה בכאב. במידה ולא, בבקשה שלח את הפיענוח המלא של בדיקת ה- MRI ועדיף את סיכום הממצאים ואנסה לעזור. הפרט ששלחת בעבר התייחס לאזור האגן ולא ספציפית לגב העליון. מנסיוני, טיפול בכירופרקטיקה משולב בטכניקת כירופרקטיקה רכה - שיטת STT, תרגילים, הקניית הרגלי יציבה נכונים ושימוש באביזרים אורתופדיים ככרית צוואר וכרית גוף , עוזרים להקלת התסמינים ובמקרים רבים גם לפתרון הבעיה. בברכה ד"ר אורלי פלטנר - המרכז לבריאות הגב www.gav4u.co.il

12/07/2015 | 13:47 | מאת: עידו

שלום, אני בן 22 ואני סובל מכאב גב כבר שבע שנים מגיל 15. הכאב הוא בגב עליון, בנקודה ספציפית מימין לעמוד השדרה וצמודה לו. הנקודה רגישה למגע (ולפעמים מקרינה למקומות נוספים) הכאב קבוע ולא מושפע ממאמץ, וכואב בלילה כמו שכואב ביום. (ובשנה האחרונה מפריע לישון בלילה) בדיקות שבצעתי: 1. CT לכל הגב. 2. מיפוי עצם. 3. MRI אגן (מחשש לדלקת) 4. MRI גבי. כל הבדיקות נמצאו תקינות! יש לך מושג מזה יכול להיות? תודה רבה.

מנהל פורום כירופרקטיקה ובריאות הגב