כאבי גב ולא מוצאים כלום

דיון מתוך פורום  כירופרקטיקה ובריאות הגב

04/12/2012 | 11:09 | מאת: רון

אני(בן 19) כבר קרוב לשנתיים סובל מכאבי גב שלפעמים קשים לפעמים פחות. הכאבים מפריעים לי בעיקר בספורט בריצה הרמת מסאות כל מיני תרגילי גמישות למינהם אבל גם סתם ככה כשאני עומד הרבה יושב הרבה קם מהמיטה בבוקר. התגייסתי במחזור אוג האחרון להנדסה בתור לוחם והורידו לי ביום הגיוס פרופיל בגלל הגב ל72 מ97 אבל זה פרופיל מספיק בשביל להשאר לוחם איפה שאני. הכאבים מפריעים לי במהלך השירות למרות שאני רואה שהמפקדים מתחשבים זה לא תמיד עוזר ויוצא שהם מכריחים אותי לצאת לריצה לדוגמא ואני מפסיק אחרי כמה דקות, לא נותנים לי להיות בלי וסט למרות שאפילו כשהוא ריק אני מרגיש לחץ על הגב. הבעיה זה שאני עשיתי צילומים ct ומיפוי עצמות והדבר היחידי שראו זה עקמת.... לדוגמא היום הייתי אצל מומחה גב והוא אמר שאני בריא ורק שלח אותי לבדיקת דם. מה נותר לי לעשות? אני לא רואה את עצמי ממשיך כלוחם כשחצי מהדברים אני לא מסוגל לעשות.. מצד שני לא רואים כלום אז אני רק תלוי ברחמים של המפקדים. מה יכול להיות בגב שלא מוצאים לי? אני כבר מתחיל לחשוב שזה סתם פסיכולוגי הכאבים וכבר מתחיל להתייאש.

לקריאה נוספת והעמקה
04/12/2012 | 13:01 | מאת: ד"ר יואב מוריץ

רון שלום, לא ניתן להגיב לגבי מה יכול להיות הגורם לכאביך ללא בדיקה גופנית, במיוחד לאור העובדה שבדיקות הדימות נמצאו תקינות. אני משאר שהרופא שבדק אותך שלח אותך לבדיקות דם לבירור של תהליך דלקתי. ד"ר יואב מוריץ - כירופרקט המעיין 4, מרכז ליגד 2, מודיעין 08-9266335 מרכז רפואי אסף-הרופא www.drmoritz.co.il

05/12/2012 | 21:41 | מאת: רון

הוא עושה לי כל מיני דברים כמו ללכת על עקבים על קצות האצבעות הרמת רגל וכדומה אבל אמר שתקין. יכול להיות דלקת שנימשכת כל כך הרבה זמן? תודה!

מנהל פורום כירופרקטיקה ובריאות הגב