תזוזת חוליות בגב
דיון מתוך פורום כירופרקטיקה ובריאות הגב
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי לפני כחודש עברתי תאונה וזזו לי חוליות בגב התחתון. אני משמ רוצה וצריכה להתאמן במכון כושר האם זה יזיק לגב (אני מתכוונת למקד את הפעילות בשרירי הבטן) או שזה אפשרי? האם עדיף פילאטיס או שבפיזיותרפיה ייתנו לי מענה. (דרך אגב, יש לי גם פיקה גבוהה בברך, אולי גם זו מהווה בעייה)אני פשוט מאוד רוצה להתאמן ולחטב את הגוף ואני מפחדת ללכת למכון כושר שייתנו לי תרגילים שבעצם יזיקו לי..
לקריאה נוספת והעמקה
שלום נוי, לא אוכל לעזור לך בלי להכיר את מצבך מקרוב. פני לכירופרקט באזור מגוריך לבדיקה מקיפה ולהתאמת פעילות גופנית משקמת. שווה. בהצלחה