סינוסיטיס

דיון מתוך פורום  אף אוזן גרון

01/11/2001 | 21:57 | מאת: הינגה

לכבוד ד"ר ארז בנדט שלום!. לאחר בדיקת CT מוח ומערות הפנים אובחן אצלי סינוסיטיס . אני מקבלת טיפול של אנטיביוטיקה זינט 500 מ"ג X 2 ליום במשך 20 יום. כמו כן ג'ל של ויברוסיל לאף-פעמיים ליום. למרות הטיפול יש לי כאבים חזקים בארובות העיניים . איני יכולה לצפות בטלוויזיה,לקרוא,ולכתוב -בנסיון לבצע אחת מפעולות אילו אני מרגישה בחילה ,סחרחורת וכאבי ראש.(איני סובלת כלל מנזלת.) האם שטיפה של מערות הפנים עשויה לעזור?ומה ניתן לעשות? בברכה,הינגה.

לקריאה נוספת והעמקה
01/11/2001 | 22:19 | מאת: ד"ר ארז בנדט

מכיוון שאינני יודע באילו ממערות הפנים מדובר, מהם הממצאים הרנטגניים המדויקים, מהם הממצאים בבדיקה (האם סינוסיטיס זיהומי מוגלתי או שינויים כרוניים/אלרגיים/פוליפים) - אינני יכול לענות על שאלתך. אם תחת הטיפול אין שיפור - מציע לחזור לרופא המטפל ולהעלות בפניו את שאלתך.

04/11/2001 | 21:51 | מאת: דורית

בתור אחת שסבלה בעבר מסינוסיטיס ניתן לאמר שהדבר היעיל ביותר שעזר לי לרוקן את כל המצבורים הליחתיים היה טיפול פשוט של אדים חמים עם שמן אקליפטוס איכותי. את האדים חמים הייתי עושה ע"י סיר של מים חמים עם 3 טיפות של שמן אקליפטוס והייתי מקרבת את הפנים עד כמה שניתן ומכסה אותם עם מגבת מעל הראש. זאת אומרת שיוצרת מעין אוהל מעל הראש. ביום הראשון כ-10 דקות, ביום השני 15 דקות וביום השלישי כ-20 דקות. וכך להמשיך 3 פעמים ביום לפחות, לאחר שמסיימים את הטיפול לא חושפים את הפנים ישירות לטמפ' החדר אלא ממתינים מעט עם עם המגבת על הפנים. בברכת רפואה שלמה. נ.ב ישנם היום מכשירים יותר מודרנים מאשר סיר. אך אין כמו שיטות הסבתא. (היא היתה המומחית הכי גדולה)

מנהל פורום אף אוזן גרון