אני צריכה עזרה בבקשה

דיון מתוך פורום  טראומה והלם-קרב

18/08/2010 | 19:40 | מאת: נעה

בעבר כבר שאלתי כאן. אני בת להלום קרב לא מוכר שלפחות עד לפני מספר שנים לא היה מוכן לטפל בעצמו. עד לפני זמן קצר סבלתי מחרדות נטישה, כל ילדותי עברה בהתקפי זעם במכות ובהשפלות. היום אני כבר לא במקום הזה אבל בנסיבות טראגיות לא פחות צריכה עזרה וגם רוצה לעזור לאמא שלי ולעוד בחור, למי ניתן לפנות???

לקריאה נוספת והעמקה

שלום נעה, אין ספק שאת זקוקה לעזרה מקצועית. השאלה שלך כללית ולכן אין לה תשובה מדויקת, אבל כל פניה לאיש מקצוע בתחום בריאות-הנפש תוכל לסייע לך. כדי להתמודד עם תופעות פוסט-טראומטיות כדאי לפנות למומחים בתחום הטיפול הקוגניטיבי-התנהגותי, שיש להם ניסיון בטיפול בטראומה. בהצלחה, ד"ר דרור גרין

19/08/2010 | 09:41 | מאת: נגה

בילדותי הדבר היחיד הטוב שאמא שלי הייתה מסוגלת לעזור לי זה בלקחת אותי לטיפול פסיכולוגי. הטיפול היה חסר טעם משום שכל פעם לפני מאחרי שעת הטיפול אני הייתי מקבלת טיפול פרטי בבית על היותי משוגעת זקוקה לטיפול, ובשעת הטיפול הייתי יושבת מפוחדת כולי ומספרת שהכל טוב, הטיפול נפסק כעבור שנה מכיוון שהפסיכולוגית התייאשה. לפני מספר שנים דרך האוניברסיטה הלכתי לטיפול שמאוד מאוד עזר לי אך נפסק מסיבות כלכליות. לאחר האונברסיטה הלכתי לטיפול אצל פסיכולוג שהרגשתי שיש לי יותר כלים ואופטמיות מאשר לו, הפסיכולוג הזה גם הביע דעה אישית ואמר שהוא יודע למה אף אחד לא סובל אותי, מה שלא נכון כי יש לי המון חברים ואני חושבת שאני האדם הכי טוב שנמצא בסביבתי על אף שיש לי בעיות הסטריות במערכות יחסים. אני כבר כמה שנים מהרהרת במחשבה אולי יש איזו קבוצת תמיכה שם אוכל לעזור ולהיעזר ולשמוע איך אחרים מתגברים. אני כבר שנים חיה בשלום עם המחלה ומאוד אוהבת את אבא שלי אבל אמא שלי רק עכשיו מתעורר בה צורך או כח להיפרד. יש קבוצת תמיכה?

מנהל פורום טראומה והלם-קרב