סחבת מיותרת

דיון מתוך פורום  טראומה והלם-קרב

15/06/2010 | 18:35 | מאת: אדם

אשמח לדעת היכן ניתן להגיש תלונה על רשלנות של פסיכיאטר. מסתבר שכל ההכוונות היו מוטעות: מחלקת פניות הציבור במשרד הבריאות הפנו את מכתב לבריאות הנפש. שם אחרי סחבת של חמישה חודשים נזכרו במכתב והחזירו תשובה כי זה לא בתחומם והפנו אותי לאיגוד הפסיכיאטריה. מיותר לציין שהאדם לא חבר באיגוד. מה עושים אני אובד עצות בתחושה שאף גורם ציבורי לא מוכן לקחת אחריות על תלונות נגד פסיכיאטרים. נותנים להם רשיון ולא מפקחים עליהם. האם כך מתנהלת המערכת? מיואש ומחכה לעצה, למי פונים, ואיזו ועדת אתיקה כן מתעסקת בתלונות כאלו. תודה.

לקריאה נוספת והעמקה

שלום אדם, לא כדאי שתטפח תקוות שווא. ועדות האתיקה אינן מיועדות להגן על המטופלים, אלא לשמור על האינטרסים של חברי האיגוד. הסיכויים שמישהו יתייחס לתלונה שלך ברצינות הם אפסיים. קצת קשה להאמין שהפסיכיאטר אינו חבר באיגוד הפסיכיאטריה. בכל מקרה אתה יכול להתלונן בהר"י, ההסתדרות הרפואית בישראל, המאגדת את כל הרופאים בישראל (וכל פסיכיאטר הוא גם רופא). אם לתלונה שלך יש בסיס חוקי, אין כל סיבה שלא תגיש אותה במשטרה. זו הדרך היחידה להגן על האינטרסים של הציבור הרחב. בהצלחה, ד"ר דרור גרין

15/06/2010 | 21:12 | מאת: אדם

האם להר"י יש ועדה שמתעסקת עם טיפולים נפשיים? הרי לא יתכן שרופא שאין לו שום הכשרה בתחוםיבדוק את המקרה. האם לתלונות כאלה מגייסים אנשי מקצוע בתחום הנפשי? תודה על ההתיחסות.

מנהל פורום טראומה והלם-קרב