רשימת נוירופסיכולגים אם מכונים של

דיון מתוך פורום  טראומה והלם-קרב

07/11/2009 | 11:19 | מאת: יורם

בדיקה קוגנטיבית- עם רופא נוירו פסיכולוג. איך אני יכול למצוא רשימה כזו? איזה בתי חולים בארץ מבצעים בדיקות קוגנטיביות עם נוירופסיכולוג, אני מעוניין בבית חולים כזה שאין לו קשרי עבודה עם אגף השקום. תודה רבה.

לקריאה נוספת והעמקה

שלום יורם, נדמה לי שלפני שבועיים שאלת את אותה השאלה, בשם אחר (יוסי). הנה התשובה שכתבתי לך אז: שלום יוסי, מנוסח הדברים שאתה כותב אני מבין שאין לך אמון במשרד הביטחון ובאגף השיקום, ולא קשה לי להבין אותך. עם זאת, אם אתה מחפש חוות-דעת רפואית שתתמוך בך בוועדה הרפואית, אל תהיה אופטימי מדי. הפסיכיאטרים בוועדות הרפואיות של אגף השיקום הם שכירי-חרב המועלים באתיקה הרפואית שלהם ומתעלמים לחלוטין מחוות-הדעת, גם כשלהם עצמם אין כל ידע בפוסט-טראומה. (אינני מתייחס לכל הפסיכיאטרים אלא רק לאלו שפגשתי באופן אישי ולאלו שעליהם שמעתי מהלומי-קרב רבים). בהצלחה, ד"ר דרור גרין

07/11/2009 | 14:35 | מאת: יורם(יוסי)לא משנה

במשרד הבריאות כאשר מסומן שם שיש לו התמחות בנוירולוגיה? אני נכנסתי לפנקס הפסיכולוגים של משרד הבריאות וראיתי שבצד שמאל כתוב במשבצת "התמחות" יש. וראיתי סוגי התמחויות , כמו כהן דניאלה כתוב שיש לה התמחות בפסיכולוגיה קלינית וגם התמחות בפסיכולוגיה חינוכית. אז האם נוירופסיכולוג שהוא פסיכולוג- צריך להיות רשום שיש לו התמחות בנוירולגיה? אם רשום שם של פסיכולוג בפנקס הפסיכולוגים, ושם כתוב כי אין לו התמחות שהיא, אז איזה סוג של פסיכולוג זה? מה מותר לו לעשות ולהתעסק ומה לא? תודה רבה מראש. יורם יוסי , לא משנה, העיקר הבריאות. תודה מראש לד"ר גרין.

מנהל פורום טראומה והלם-קרב