לתשומת ליבם של מנהלי הפורום

דיון מתוך פורום  טראומה והלם-קרב

25/09/2009 | 22:55 | מאת: אחת שאכפת לה

הפרסומות המופיעות בתוך הודעות הפונים פוגעות ומעליבות מורידות את הרמה המקצועית ואין מקומן כאן. מבקשת שיעשה בירור עם מנהלי האתר. יש פה זילות מדאיגה שעומדים מאחוריה שיקולים מסחריים סרי טעם. רוצים שנתרגל לזה? שנהפוך לצרכנים נאמנים בכל עת? לאן הגענו...? דורש טיפול מיידי ובדחיפות.

שלום לך, אינני יודע לאילו פרסומות את מתכוונת, אבל אתר 'דוקטורס', כמו אתרים אחרים באינטרנט, הוא אתר מסחרי ובעלי האתר מפרסמים בו שירותים ומוצרים רפואיים באופן גלוי. בזכות הפרסום הזה ניתן לקיים פורומים מקצועיים שאת מקבלת את שירותיהם ללא תשלום. אין בזה שום זילות, והשיקולים המסחריים ברורים ובעלי טעם. כדאי לזכור שגם לרופאים ולמנהלי הפורומים שעושים כאן את עבודתם ללא תשלום יש אינטרס אישי, ובזכות הפרסום שהם מקבלים את, והגולשים בפורומים, מקבלים יעוץ מקצועי ללא תשלום. זה הסדר הוגן וגלוי ואין כל סיבה להתלונן עליו. שנה טובה, ד"ר דרור גרין

26/09/2009 | 23:45 | מאת: ממשיכה

הכוונה לפרסומות בתמונות ובכתוביות בתחתית ההודעה של אתר דוקטורס. הן צצו לאחרונה ומסיחות את הדעת מתכני הכותבים ומורידות מערך הטקסט. ידוע לי שמנהלי הפורומים עושים עבודה נאמנה וראויה להערכה וללא תמורה- וטענתי לא היתה מופנית אליהם. ודאי ניתן למצוא פתרון יצירתי שיאפשר פרסום ולא בתוך חלון ההודעה.

מנהל פורום טראומה והלם-קרב