בזמן האחרון יש לי הרגשה שמשרד האוצר באמצעות הצבא

דיון מתוך פורום  טראומה והלם-קרב

21/01/2008 | 11:52 | מאת: נתין ללא אזרחות

הולך לפגוע בנכים ככל ונפגעי נפש בפרט. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3494865,00.html לי לא משנה מה אומר שאול "פון" מופז אבל התגובה של כותבי התגוובות נותן הרגשה שאני חי בגרמניה של שנות השלושים. אבי עכשיו שוקל ברצינות להתנצר - אני חש שמרגישים שרוצים להוציא אותי מהעם היהודי בגלל שאני דפוק.(השלב הבא איתנזיה) אז מה נשאר לי זה לשנוא בחזרה. אולי גם לאמץ חשיבה אנטישמית? לא יודע מה לעשות?

שלום לנתין, קשה לי להבין את הקשר בין מלחמתו של מופז במשתמטים לבין פגיעה של משרד האוצר בנפגעי נפש. אני מאחל לך להתגבר על השנאה ולוותר על האנטישמיות. ד"ר דרור גרין

23/01/2008 | 13:22 | מאת: נתין ללא אזרחות

רובם של נכי הנפש ביזה שלב נגמר שירותם או אפילו לא התחיל. ואותו שאול "פון" מופז פחות מתריד אותי.(רוב הסיכויים שלאחר הבחירות הוא יהיה נבחן אופזיציה במקרה הטוב.) אבל התגובות לכתבה אומרות הכול. מי שוחרר מהצבא מסיבות שלא נראות לעין(הפרעות נפשיות) נחשב שמשתמט ומשם נובע שמי שמקבל קצב עליבות(נכות) מביטוח לאומי הוא לפחות אמאויב הציבור מספר אחד. רמאי ונוכל גדול. עכשיו אולי זה לא נוגע לחברי הפורום ולרופא שנותן תשובות לאלה שנפגעו במערכת הצבאית - אבל בקלות אפשר לחצות את הקו ולהחשיב את נפגעי הלם הקרב גם כן כנוכלים ורמאים. לכן אם נפגעי ההלם קרב חושבים שזה לא נוגע להם - אז תחשבו על זה. כשבאו לקחת את האינלוקטאלים - לא היה אכפת לי כי לא הייתי כזה. שבאו לקחת את ה"בלתי ראויים לחיים("מעומדים לאתנזיה) - לא היה אכפת כי לא הייתי כזה. שבאו לקחת את הכמרים הקתולים - לה היה אכפת כי לא הייתיכזה. שבאו לקחת את היהודים - לא היה אכפת כי לא הייתי כזה. שבאו לקחת אותי ...... והמבין יבין.

מנהל פורום טראומה והלם-קרב