חרדדות

דיון מתוך פורום  טראומה והלם-קרב

05/04/2007 | 21:30 | מאת: מאיר

הייתי רוצה לדעת במידה ויש חברים שהגיעו לגיל 60 + ונכנסים מדי פעם להתקף חרדה שדומה מאוד להתקף לב .אני לוקח את התרופות שלי כולל כדורי השינה. לא ירדתי ולא עליתי במינון. טיפול נימרץ מפנה אותי לבית חולים ולא מוצאים בעייה בלב . אף רופא לא יודע להסביר לי למה זה בא לי עכשיו בצורה כזאת מפחידה. נסיתי לרדת אחרי המקרה במינון .ולא עזר לי קיבלתי את זה שוב .

08/04/2007 | 11:56 | מאת: ד"ר דרור גרין

שלום מאיר, אינני חושב שיש צורך להיות בן ששים כדי לחוות כך התקף חרדה. התקף חרדה עשוי להיות מלווה בלחץ בחזה, ובתחושה של התקף לב. כדי למנוע כל טעות, כדאי תמיד להיבדק גם אצל רופא, אבל אם אתה מודע להתקפי החרדה שלך אתה יכול לנסות תחילה תרגילי נשימה והרפיה, שיסייעו לך להתמודד עם החרדה מפני החרדה, ויפחיתו גם את הלחץ בחזה. אם אינך מכיר תרגילי הרפיה תוכל לפנות לאיש מקצוע, ובכך להקל על חייך. חג שמח, ד"ר דרור גרין

09/04/2007 | 18:19 | מאת: מאיר

דרור שלום דרור אני תמיד ידעתי להבדיל ותמיד עשיתי מה שאתה אומר .אבל לאחרונה זה בא בצורה יותר קשה מפעמים קודמים .תוך שניות אני מים .סחרחורת .ונטייה לעצום עניים . עברתי את כל הבדיקות ולא מצאו שום דבר שקשור ללב. לא ירדתי במינון התרופות. לא שיניתי תרופה . ירדתי אחרי המקרה במינון וגם זה בא לי . קיבלתי תרופה לריאה בשם סרטייד " דיסקוס .ורופא ריאה אמר לי שלא יכול להיות שזה מזה . ורופא המטפל לא יודע להסביר לי למה זה בא לי בצורה כזאת חריפה .אני נמצא במצב כזה שלא יודע כבר מה לעשות . ידעתי להילחם בחרדות הקלות והקשות האלה אני לא חוסך ומזמין רופא או אמבולנס .חשבתי שאולי הגיל והיחלשות של הגוף מכנעים אותי . אני לא פוחד מהמוות אמשיך כמה שאוכל עד הסוף.

מנהל פורום טראומה והלם-קרב