אורטיקריה כרונית בת 37 אם ל3

דיון מתוך פורום  אורטיקריה - סרפדת, חרלת

19/07/2019 | 00:32 | מאת: ענבל

שלום וברכה בת 37 עם הבכור שלי בן 7 עברתי טיפולי פוריות 3 שנים ומאז סובלת מאורטיקריה ממאמץ פיזי, בשנתיים האחרונות סובלת באופן רצוף מהריון של הקטנה רק שלאחרונה נורא נורא החמיר יש מצבים שהייתי גוררת עצמי על הרצפה כי לא יכולתי לעמוד על הרגליים מבצקות כואבות ולא ישנה כבר שנתיים רצוף בגלל גירודים כואבים עם בצקות נוראיות בד"כ מתעוררת בבוקר הרבה פחות אבל עדיין כואב וקשה. אתמול אובחנתי ביד המקרה/גורל בחיידקת הליקובקטר פיילורי, הבנתי שיש קשר בין החיידק לאורטיקריה? כרגע מטופלת ב3000 מג אנטיביוטיקה ביום אחרי יומיים ודווקא היום החלה החמרה נוראית. אז. שאלתי היא האם זה מוכר בביטוח לאומי כי אין ספק שזה פוגם ביכולתי לעבוד (לא יכולה לעמוד הרבה וישיבה ממושכת גורמת לי לבצקות גם בישבנים) והאם מניסיונך האבחנה של החיידק ואנטיביוטיקה שקיבלתי יעזרו לי לחזור "לחיים"???

לקריאה נוספת והעמקה
19/07/2019 | 00:45 | מאת: ענבל

חשוב לציין במהלך כל הזמן הזה ה טלפאסט עזר לי באופן יחסי, חייתי עליו תקופה ארוכה גם במהלך ההריון אף רופא לא המליץ לי על זריקות חוץ מאחד לפני שבועיים פעם ראשונה אך הרופא עור אמר שזה לא יעזור ומייד הפנה לבדיקת נשיפה של הליקובקטור כל שיוצא שחוץ מאלרג'יקס (שלא עוזר בכלל) וטלפאסט לא קיבלתי שום תרופה מה גם שהאלרגולוג תמיד אמר לי באופן חד משמעי זה מה יש תשרדי את זה עם טלפאסט וזהו.... לא הגיוני שכל ערב בוכה מכאבים ולא ישנה בגלל זה ומגרד איום (כבר יש פצעים וצלקות מרוב גירודים)

בעבר הוכח קיומו של קשר מסויים לחיידק הליקובקטר פילורי אבל ברוב המקרים המחלה ממשיכה גם אחרי מיגור החיידק . עליך להגיע לייעוץ נשמע שאת זקוקה לטיפול

יכולה להיות החמרה באורטיקריה כשיש בגוף זיהום , גם ללא קשר לאנטיביוטיקה . ולפעמים זו תגובה אלרגית לאנטיביוטיקה .

מנהל פורום אורטיקריה - סרפדת, חרלת