שאלה דחופה דחופה.
דיון מתוך פורום הפרעות קצב לב
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היה לי דפיקות לב חזקות במשך שבוע זה היה כנראה התקף לב לא טיפלתי נשארתי בבית עם רעידות וקפיצות מטורפות. לחץ דם 190 דופק 150.. פתאום זה קרס. אבל המשכחתי לחיות רק הרגשתי כזה טאק לשניה. איך אוכל לדעת עם זה היה התקף לב? או דום לב? בדיקת אקו?
דחוף שחוף - לפנות לרופא. מוזר לי לראות שאלה כזאת בפורום באינטרנט אחרי שבוע של תופעות כל כך מדאיגות. ממליץ ללא שום דיחוי לפנות לרופא.