שאלה דחופה דחופה.

דיון מתוך פורום  הפרעות קצב לב

22/06/2026 | 11:02 | מאת: שרון

היה לי דפיקות לב חזקות במשך שבוע זה היה כנראה התקף לב לא טיפלתי נשארתי בבית עם רעידות וקפיצות מטורפות. לחץ דם 190 דופק 150.. פתאום זה קרס. אבל המשכחתי לחיות רק הרגשתי כזה טאק לשניה. איך אוכל לדעת עם זה היה התקף לב? או דום לב? בדיקת אקו?

דחוף שחוף - לפנות לרופא. מוזר לי לראות שאלה כזאת בפורום באינטרנט אחרי שבוע של תופעות כל כך מדאיגות. ממליץ ללא שום דיחוי לפנות לרופא.

מנהל פורום הפרעות קצב לב