איבוד הכרה פתאומי עם הפרעת קצב

דיון מתוך פורום  הפרעות קצב לב

28/08/2023 | 01:27 | מאת: Linoy

הערב היתה לי הפרעת קצב פתאומית וסחרחורת עם ראיה חושך בעיניים מיד אחרי התעלפתי במיון המליצו לראות קרדיולוג מיד על מנת שישקול השתלת דפיברילטור ברקע אקו לב תקין למעט דלף מזערי 60% lef 1000 פעימות מוקדמות ביממה, WCT 6 פעימות, הפרעת הולכה ICRBBB הסטוריה משפחתית אמא של אמא נפטרה מהתקף לב אחרי שנה שהיתה חולה בגיל 60, אני בת 43, 41 קילו, 1.66 סמ, אנמיה קלה ברקע כל השאר בדיקות אחרונות בסדר. לפני יומיים הייתי אצל קרדיולוג בקופה והוא סירב בתוקף לאשר לי השתלת קוצב אבל זה היה לפני האירוע הערב ... 😢😢 יש מצב שדום לב הוא בלתי נמנע במצב שתיארתי?

1. נראה לי מוזר שהיית במיון ו"המליצו לפנות לקרדיולוג בשאלה של דפיברילטור". - אם היה חשד להפרעת קצב קשה - למה שחררו ממיון? - אם לא היה חשד להפרעת קצב קשה- למה בכלל דיברו על דפיברילטור? 2. לא יכול לתת תשובה לשאלה "יש מצב".. אני מכווה שברור לך שכדי לענות לשאלה הזאת- יש לראותך, כל הבדיקות, לתכנן השלמת כל הבירור. 3. אני לא אוכל לתת יעוץ כאן- זה פורום, לא מרפאה. במקרה הזה- כשהמליצו לפנות לקרדיולוג- יש לפנות לקרדיולוג ושוב לדון על טיפול בלהתחשב באירוע האחרון. אני רוצה להיות ברור בשום אופן אני אומר בזה שאת צריכה השתלת דפיברילטור. מה זאני אומר- שיש להשלים בירור.

28/08/2023 | 13:42 | מאת: Linoy

מה טווח הגילאים שמתים מדום לב מתסמונת ברוגדה? לפי הסטטיסטיקות לדעתך 2000 מתים בישראל מדום לב בגלל תסמונת ברוגדה?

28/08/2023 | 14:29 | מאת: Linoy

כתוב במאמרים שICRBBB מקושר ישירות עם תסמונת ברוגדה ....... אז זה כן סכנת מוות ..... ICRBBB זה תסמונת ברוגדה בעצם בשם אחר

מנהל פורום הפרעות קצב לב