בדיקות כשמרגישים עייפות כחצי שנה
דיון מתוך פורום רפואה פנימית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום קיבלתי בדיקות bilirubin שהיו גבוהות מהטווח,אני מרגישה עייפות במהלך היום.אני רוצה לדעת איזה בדיקות צריך לבצע?
לקריאה נוספת והעמקה
אני מתנצל על התשובה המאוחרת אני בחו"ל עייפות היא תלונה מאוד כללית ויש צורך בשאלות מכוונות בכדי לשעת לאיזה כיוון ללכת הבדיקות המומלצות הן: המוגלובין, ברזל,אשלגן מגנזיום אבץ ומינרלים אחרים, תפקודי כבד, תפקודי בלוטת תריס, תפקודי כלייה אלו הבדיקות הראשונות-אח"כ מומלץ אקו לב ועוד סט של בדיקות מעמיקות יותר בהצלחה