לחץ דם - בת 42 שאלה
דיון מתוך פורום רפואה פנימית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, בת 42 . כאשר מודדים לי לחץ דם במרפאה היה לי מאוד גבוהה מדידות בבית עד 120-130 , גם עוד בהריונות היה גבוהה במדידות בבדיקות . לאחרונה החלפתי רופא משפחה בהתחלה רשמה תסמונת החלוק הלבן , ביצעתי וולטר יש לציין שלא ישנתי 24 שעות והייתי לחוצה מכל מדידה ומדידה, הולטר הראה מדדים גבוהים . הרופאה החליטה על טיפול בלץ הדם וקטור 80 כדור 1 , אני חוששת מאוד מהכדור קראתי את העלון , ונכנסתי לפחד שהכדור יפגע בלב קצב הלב , אציין שסובלת ממיגרנות סביב המחזור בד"כ ולא רק . וגם לחץ וחרדה שאני כן מרגישה לפעמים דופק מהיר בארועים מחיי היום יום . אק"ג תקין . מה לדעתך הכדור אכן פתרון עבורי אין סיכון בלקיחת הכדור .תודה מראש על עזרתך
אציין שרכשתי מכשיר וכמה ימיים אני מודדת ורושמת מדדים 126/83 עד 135 היו גם 125/80 ,מדידה שניה שלישית . מה לעשות אני חושבת שטעות להתחיל טיפול
יכול להיות שאת צודקת...תמדדי עוד כמה ימים ורק אז תחליטי יחד עם רופא המשפחה. אם החלטתם כבר ליטול כדור-וקטור היא תרופה טובה מאוד בריאות שלמה
יכול להיות שאת צודקת...תמדדי עוד כמה ימים ורק אז תחליטי יחד עם רופא המשפחה. אם החלטתם כבר ליטול כדור-וקטור היא תרופה טובה מאוד