כאבי בטן עליונה
דיון מתוך פורום רפואה פנימית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לד"ר לוין, בבדיקת תרבית לצואה בשיטת pcr נימצא טפיל בשם:Dientamoeba fragyPCR לקחתי פלאג'יל 500 מ"ג שלוש פעמים ליום למשך 10 ימים, ועדיין יש לי כאבים בבטן העליונה עשיתי MRI בטן ,גסטרוסקופיה ,בדיקת לחיידק הליקובקטור,גם בדיקות דם לשלול ממאירויות הכול היה תקין, גם לקחתי כדורים לנטון שלא עזרו חזרתי על בדיקת הצואה והבדיקה יצאה חיובית כלומר הטפיל עדיין קיים מה אפשר עוד לעשות? בתודה מראש שוש
שלום רב, נשמע שאת עוברת בירור מקיף מאוד שחורג מגבולות הייעוץ שאני יכול לתת באינטרנט. סמכי על רופא המשפחה שלך ועל הגסטרואנטרולוג ופעלי ע"פ המלצתם בריאות שלמה