תקינות רמת ברזל לפי בדיקות דם
דיון מתוך פורום רפואה פנימית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ד"ר ערב טוב. אני בת 36 עברתי לפני 4 שנים ניתוח מיני מעקף קיבה לטיפול בהשמנת יתר ומאז אני נוטלת תוספי תזונה כיון שהספיגה מהמזון בניתוח מסוג זה אינה אופטימלית. עשיתי בדיקות דם לביקורת ורמת הברזל יצאה מוזרה: IRON - יצא ערך 82 (טווח תקין 60 עד 180) TRANSFERRIN- יצא ערך 378 (טווח תקין 181 עד 331) FERRITIN - יצא 9.3 (טווח תקין 10 עד 291). המוגלובין - יצא 12.9 (טווח תקין 12 עד 15) *אציין שבתוספי התזונה שאני לוקחת יש ברזל בכמות של 18 מ"ג (100% מהקצובה היומית המומלצת לנשים). מנתוני הבדיקה, לא ברור האם יש לי חוסר בברזל, עודף בברזל או רמה תקינה? אודה לתשובת רופא הפורום