טריגליצרידים גבוהים ...
דיון מתוך פורום רפואה פנימית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בן 67, סכרתי. A1C קבוע מתחת ל-7. צועד כל יום שעה, בקצב מואץ. בדיקות דם: קריאטינין 0.98 - בנורמה. UREA= 82.92 (בסולם של: 17-43). לדעתי שותה הרבה ! טריגליצרידים: 301. כל יתר הבדיקות השגרתיות תקינות. בעבר גם חלבון בשתן. לוקח אנאלדקס, ויקטוזה, אמלופידין, ג'רדיאנס, מיקרופירין, אטוזט. 1. מה לעשות עם האוראה ? 2. איך משפר טריגליצרידים? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום רב, אני ממליץ לשבת עם רופא משפחה ולבנות תוכנית ארוכת טווח הכוללת שינוי אורחות חיים, אכילה בריאה, ספורט והחלטה האם יש מקום לטיפול תרופתי