מחלה ויראלית שנמשכת 5 שבועות
דיון מתוך פורום רפואה פנימית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אני בת 50 בד"כ בריאה. בחמשת השבועות האחרונים אני סובלת ממחלה ויראלית. בשלושת השבועות הראשונים צינון, חולשה, כאב ראש, כאב גרון, כאבי שרירים וצפצוף חזק באוזן. בשבוע הרביעי הטבה משמעותית למעט תחושת גודש. בשבוע החמישי שוב הרעה, חולשה, כאבי שרירים, גודש וכמו כן הצפצוף באוזן. לפני כשבועיים רופאת המשפחה שלחה אותי לבדיקת דם למחלות זיהומיות התוצאה שלילית. אבקש חוות דעתך על סמך הנתונים הללו, 1. האם נראה כמו מחלה ויראלית או אחר. 2. ואם אכן ויראלית, מדוע נמשכת כל כך הרבה זמן (אני פשוט מותשת) ומה ניתן לעשות ע"מ לשפר את המצב. תודה מראש, יעל.
שלום רב, כמובן שאני לא יכול לחוות דעתי על הנתונים כי אין הם בפני באופן כללי, ישנן מחלות ויראליות שונות שנמשכות 4-6 שבועות אולם כל מקרה לגופו. לתשובות יותר ספציפיות למחלה שלך אנא שאלי את רופא המשפחה