התעוררות מטשטוש בבדיקות גסטרו
דיון מתוך פורום רפואה פנימית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום כשמבצעים טשטוש (טשטוש וסדציה זה היינו הך, נכון?) למשל בבדיקות גסטרו וכדו', האם בכל משך הזמן מטפטפים את חומר ההרדמה או נותנים מראש מנה שמשפיעה לכך וכך זמן? וכן, אם רוצים להפסיק את הטשטוש מסיבה כלשהי (למשל מצוקה נשימתית וכדו'), האם פשוט מפסיקים לתת חומר והמטופל חוזר להיות ערני או שזה משהו שלוקח זמן עד להתעוררות? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
הטשטוש בגסטרו נעשה בד"כ בפעם אחת ולא באופן רציף. אם יש צורך מוסיפים עוד חומר הרדמה. באם יש צורך במהלך הפעולה ניתן לתת חומר נוגד הרדמה ולעורר את המטופל