עליה חדה במשקל..
דיון מתוך פורום רפואה פנימית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ד"ר.. בת 28 המשקל שלי שנים 82.. עד לפני חצי שנה. אין לי מושג איך קרה פתאום עליתי ל 96. אני כבר חודשיים מנסה להוריד בלי הצלחה .. אפילו עליתי עוד 2 ל 98.. רועדת מלהגיע ל 100.. וגם לא ברור לי איך פתאום.. ככאילו לא היה אמצע.. אני לא אוכלת הרבה.. אבל פשוט הבטן שלי התנפחה.. אני אומרת לאנשים שעליתי 15 קילו ב 4 חודשים והם אומרים שנשארתי אותו הדבר.. גם לא עליתי מידה במכנס או משהו.. נטו בבטן.. זה מדכא אותי... אשמח להשערות איך זה קרה? האם זה יכול לבטא משהו? אני ממש מתוסכלת.. מרגישה ממש כבדה וקשה לי לסחוב. מרגישה ממש חלשה ועייפה... אני לא בהריון.. אני ממש מתביישת ללכת לרופא המשפחה ולהגיד לו שעליתי 10 קילו ב 4 חודשים.. ממש מתביישת... אני עוד שניה 100...
אני מציע ללכת להתייעץ עם רופא המשפחה אולי יש בעיה הורמונלית או תפקודי תריס און בעיה רפואית אחרת. אל תתביישי, אני מאוד מקווה שיוכלו לעזור לך
עשיתי בדיקת דם להורמונים לפני חצי שנה (אני עושה כל שנה בגלל אדנומה בהיפופיזה) והכל יצא תקין... לעשות שוב? מה הסיכוי שעכשיו יש בעיה?