פענוח הולטר לחץ דם והמשך טיפול
דיון מתוך פורום רפואה פנימית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ד"ר אני חרדתית ומטופלת ע"י ציפרמיל כבר 15 שנה.לפעמים נעזרת גם בקסאנקס ,לאחרונה יש עליה בלחץ הדם ולא ברור מה הגורם נפשי או גופני ,נשלחתי להולטר ונמצא שהממוצע הוא 130/80 (לאחר לקיחת דיובאן 40 מ"ג) בלילה הממוצע 116/70 כשקיבלתי את המכשיר היה ערך של 160/90 ולקח לי הרבה זמן להירגע..איך אפשר לקחת החלטה לגבי המשך טיפול אם כל הזמן היו קפיצות גם על רקע נפשי (עצם המדידה)מרגישה שכל החלטה לא תהיה מדויקת ..מה דעתך
שלום רב, הולטר מודד את לחצי הדם שלנו לתקפוה של כמה ימים/שעות ובכך מבטל את אפקט החרדה שמעלה את לחץ הדם. ע"פ המדידות שאת מציינת נראה כי לחץ הדם שלך מאוזן-ברור שבעקבות החרדה כל פעם שאת מבצעת את המדידה זה שונה-אבל בשביל זה ההולטר מודד במנותק ממך וכך התוצאות חיוביות.