שאלה לגבי מקרה קרוב משפחה שהיה אתמול.
דיון מתוך פורום רפואה פנימית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אתמול הייתי עם קרוב משפחה במיון, אחרי שהרגיש דפיקות מהירות בחזה ללא כאבים, והיה לו שיעול עם כיח משבועיים, לגבי מחלות רקע יש לו יתר לחץ דם, ולפני שנה היה לו atrial fibrilation proxymal, נתנו לו תרופה בשם brinavess אבל לפני זה מדדו את לחץ דם בשתי ידיים ! וחיברו אותו למוניטור, מצבו התייצב אחרי זמן ואמרו שחייבים להזמין לו mobile אני סטודנטית לסיעוד שנה א, ולא הבנתי כמה דברים: 1) למה מדדו לו את הלחץ בשתי ידיים לא מספיק ביד אחת? 2) מה זה mobile?
שלום רב, מדידת ל"ד בשתי ידיים מטרתה לשלול אירוע של קוארטציה של האורטה או דיסקציה-הבדלי לחצי דם מה זה mobile קשה לי לדעת-זה כנראה מילת קוד פנימית של ביה"ח , אולי תחבורה או משהו מנהלי דומה בריאות שלמה