בקשר לבדיקות ויטמינים
דיון מתוך פורום רפואה פנימית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, ברצוני לבצע בדיקות דם של כמה ויטמינים בעיקר אבץ. בעבר בדיקות שעשיתי גילוי שיש לי מחסור בויטמיו d. השאלה היא אם אני לוקח ויטמין די לפני הבדיקה של האבץ (או תרופות אחרות כמו נורמלקס או תרסיס לאף) זה עלול לשבש את הבדיקה וכדאי להפסיק כמה שבועות לפני הבדיקה את התרופות (התרופות לא חובה) או שאפשר גם לפני הבדיקה לקחת את התרופות או ויטמין d וזה לא ישפיע על הבדיקה?
לקריאה נוספת והעמקה
אין בעיה שתמשיך לקחת את התרופות לפני הבדיקה-ככה הבדיקה תהיה מהימנה ותגיד לך מה מצבך כיום בזמן שאתה לוקח את התרופות כראוי