נטילת יוטירוקס ואבץ
דיון מתוך פורום בלוטת התריס
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בת 39.5, סובלת מתת פעילות בלוטת התריס מזה 8 שנים, ונוטלת יוטירוקס במינון של 600 מק"ג לשבוע (100 ליום, למעט שבת). בתקופה האחרונה מרגישה מעט דילול בשיער, ורופא המשפחה המליץ על נטילת טבליות אבץ (אבצינק). האם ניתן ליטול את האבץ ללא חשש שיפגע בהשפעת היוטירוקס? האם ניתן לצרוך את האבץ תקופה ממושכת או רק לתקופה מוגבלת? האם ישנן תופעות לוואי עם נטילת האבץ? תודה מראש, שרית
לקריאה נוספת והעמקה
שלום שרית את יכולה ליטול אבץ ללא קשר לטיפול בתת תריסיות . ממליצה ליטול 3 חדשים ולהפסיק . יום נעים