שינה ביום בן 5.5 חודשים

דיון מתוך פורום  ייעוץ שינה לתינוקות

16/03/2019 | 19:37 | מאת: Tati

שלום הבן שלי בן 5.5חודשים מאוד קשה לו להרדם ביוםלרוב עיי שיטת הרם הורד וכשנרדם רק לחצי שעה כאשר ברור שהוא עוד עייף. בלילה נרדם אחרימקלחת ואוכל בשש וחצי שבע בערב וקם פעם בלילה או שכלל לא ..וקם בחמש וחצי ומחזירה לישון עד שבע בערך בבוקר .איך ניתן להאריך את תנומות היום?

לקריאה נוספת והעמקה

נראה שישן מצויין בלילה. וככל הנראה יש פספוסים של חלונות השינה שלו במהלך היום. לפי הסימנים שציינת. תנסי לשים לב לסימני עייפות עדינים. דוגמאות זה גבות אדומות, ירידה ברמת הפעילות ומלול פינת שיער בין האצבעות ואז נסי להניח אותו לישון אז. סימני עייפות שפספסת הם שפשוף עיניים ופיהוק.

17/03/2019 | 15:31 | מאת: Tati

תודה על התשובה המהירה. שאלה נוספת באיזה גיל כדאי לנסות להרדים בלילה בלי הנקה /בקבוק כאשר התינוק מתעורר כדי שלא יהפוך להרגל... בנוסף בני אינו מוכן למוצץ כלל האם יש דרך אחרת לעזור לו בכניסה לפעוטון ?

אם ממש לא רוצה מוצץ אי אפשר להכריח. ילמד בפעוטון שאמא לא נמצאת ויבחר לקחת או לא מוצץ. יש מוצצי סרבנים שאפשר לנסות. יש תינוקות ממש קטנים שישנים לילות בלי להתעורר ויש שמתעוררים הבחירה היא שלך מתי לרווח או להפסיק את ההנקות הליליות. 3 לילות בלי להניק בלילה (אפילו אם יבכה, להרגיע בכל דרך רק לא בהנקה) וילמד שאין אוכל בלילה. הבחירה היא שלך.

מנהל פורום ייעוץ שינה לתינוקות