לבחור שכתב לגבי לחץ בעבודה של שרות לקוחות
דיון מתוך פורום פסיכולוגיה קלינית
אחי רציתי להגיד לך שכולנו באותו חרא!!!! הלקוחות במדינת ישראל הם בעייתים, חושבים שמגיע להם בכל, ברוטליים, גסים, חוצפנים, ומעל הכל ישראלים בדם. אין מה לעשות זה קשה לעבוד עם ישראלים. לאחרונה אני מבינה כמה שהעם שלנו מגעיל ומאכזב. אל תלחץ מהעבודה הזו שים זין ותעשה את המקסימום בסה"כ מי שנמצא בקו השני הוא אדם בידיוק כמוך שצריך את העזרה שלך .
נציגה יקרה, איך אפשר גם לשים זין וגם לעשות את המכסימום? ןלעצם העניין, לטנגו צריך שניים (תמיד) וכבר אמרו חכמינו חז"ל מענה רך ישיב חימה אז אולי בכל זאת כל אחד מאיתנו יתרום את שלו כדי שיהיה לכולנו קצת יותר נעים לחיות פה. לא ככה?
זה מזכיר את השאלה המיתולוגית על מה קדם למה, הביצה או התרנגולת? אולי אם נציגי השירות, עובדי משרדי ממשלה, בנקים, ודומיהם היו נותנים שירות מספק - יכול מאד להיות שלא היו ללקוח הישראלי סיבות להתנהג בברוטליות, גסות וחוצפה. לכל מקל יש שני קצוות...
את טועה !!!!!!!! נציגי שרות הלקוחות והפקידים- בד"כ מאוד נחמדים !! והלקוחות הם אלה שמבלבלים את המוח !! הלקוחות צריכים להיות יותר נחמדים וסבלניים.