פחד מטרשת נפוצה ובדיקה

דיון מתוך פורום  טרשת נפוצה - רמב"ם

20/06/2021 | 13:15 | מאת: אפי

שלום בן 29 בריא בדרכ בפברואר האחרון הופיע לי הירדמות קלה בלחי שמאל שעברה תוך שבוע זה היה לפני החיסון לקורונה, אחרי החיסון היו לי למשך חודש כבדות ברגליים. הייתי אצל נירולוג שעשה בדיקה גופנית ואמר שהכל תקין אבל תעשה MRI. יש לציין שהכל עבר לי, לפעמים יש לי קצת הרדמות של לחי שמאל אבל זה קורה רק שאני בתקופה מתוחה. לפעמים יש כאבים רגליים שאני עומד הרבה אבל לא מעבר. אין לי היום נימלולים או הרדמויות ברגליים או תחושת שריפה. מתפקד רגיל לחלוטין, קצת חושש אולי שיש לי MS וזה קצת מפחיד אותי. ויטמין B12 אצלי תקין אבל הוא קצת נמוך אבל בתחום התקין. יש לי תור לMRI לעוד חודש האם היום שאין לי כלום זה יכול להעיד על MS.

28/06/2021 | 19:06 | מאת: אפי

חשוב לי לציין שיש לי הירדמות מאחורי ירך שמאל אבל רק שם, אני פשוט כל היום חשוב על זה שיש לי טרשת שאני כבר לא יודע האם התחושות שלי הם אמיתיות בנוגע לסימנים אני יכול לקום בבקור עם רגליים כבדות קצת ואז אחרי 3 שעות זה חולף ואז חוזר עוד קצת. ההירדמות בלחי שמאל מופיעה לשעה בערך ואז חולפת לפרק זמן מסוים ואז מופיעה שוב וככה כל פעם. אם אני לא בעמידה אז פחות כבדות לי הרגליים, אבל זה לא משפיע עליי בתפקוד יום יומי. בקיצור אני די מודאג ובחרדות יש לי MRI בקרוב של המוח ואני מאד חושש. זה מעסיק אותי כל היום המחשבה על כך שחלילה זה אולי טרשת. מקווה שהסימנים האלה לא קשורים לטרשת.

שלום תלונות של טרשת אינן מגיעות לפרק זמן של שעה וחולפות וגם לא לשעות אלה בדרך כלל לשבועות או חודשים, ועל כן הסבירות במקרה הנל נמוכה ממליץ שתשלים את בדיקת ה mri בברכה

מנהל פורום טרשת נפוצה - רמב"ם