ההתפתחות של ילד בן שנתיים וחצי

דיון מתוך פורום  התפתחות הילד

12/04/2018 | 16:36 | מאת: א

שלום אני אמא לילד בן שנתיים וחצי הילד שלי שר שירים באנגלית וגם בעברית מזהה את כל האותיות באנגלית את כולם וגם לא לפי הסדר אותיות בעברית קצת פחות אבל מזהה חלק גדול מהן מספרים הוא מזהה כבר מגיל שנתיים וגם לא לפי הסדר היום יודע לספור עד 20 באנגלית יודע לקשר אות לפריט כמו A לאפל תפוח וכו ועוד הרבה את כל הצבעים הקיימים יודע באנגלית ובעברית אפילו את הצבע תכלת וגם צורות בשני השפות שיודע שאובל זו צורה וגם מחומש ומשושה וכמובן מזהה אותן אני לא יודעת מה זה אומר על התפתחות הילד מעולם לא ישבנו ולימדנו הוא לומד לבד מהיוטיוב איך אפשר לאבחן זאת ואיך אפשר מבחינתנו להמשיך ...יש לי 3 בנות בבית אמנם גם הן היו די חכמות בגיל הזה אבל בזה מעולם לא נתקלתי...תודה

לקריאה נוספת והעמקה

אמא שלום אני פיזיותרפיסטית התפתחותית ועוסקת במוטוריקה גסה. את מספרת על ידע מרשים שנלמד מהיוטיוב לא ברור אם אתם משפחה דו לשונית. האם הילד מרבה לצפות ביוטיוב או משחק בעוד דברים... מציעה להתייעץ עם גננת שלו , קלינאית תקשורת.

22/04/2018 | 20:26 | מאת: א

תודה על התשובה , כן הוא מאוד אוהב ספרים מצייר ואוהב לבנות ולשחק בלגו בונה באופן מרשים יש לו קלפים שקניתי לו בשפה האנגלית והוא לא מוותר עליהם השפה היא לא דו לשונית אנחנו מדברים בבית רק עברית הוא מדבר מאוד יפה וברור הוא מאוד חכם יש לו כישרון משחק מעולה אוהב לשיר ולרקוד ומאוד סקרן לא מזמן היינו בגן החיות התנכי הוא לא פיספס שום כלוב או אקווריום ורצה לדעת הכל גם בסרט החיות הוא צפה ולא השתעמם אציין שבגן הוא חבר מדהים יש לו חברים טובים הוא מתחבר יפה לחברים ואוהבים אותו מאוד וזה מה שהגננת אומרת הם מאוד מתפלאים ממנו בגן אפילו הוא מתגאה בזה שאומר לי בבית אמא את יודעת כל הילדים רוצים לשבת לידי....את מציעה לפנות לקלינאית תקשורת איך אני פונה?

אם הגננת טוענת שהכל בסדר. ואת סומכת עליה אז מצויין. יכולה גם להתייעץ עם רופאת הילדים.

מנהל פורום התפתחות הילד