כיצד אפשר לגרום לבלוטות הרוק לעבוד יותר חזק
דיון מתוך פורום בלוטות הרוק
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני סובלת מיובש קשה בפה וכרגע נמצאת בתהליכי בירור לסיבה. הבנתי שניתן לגרות את בלוטות הרוק לעבוד קצת יותר בנמרצות. מלבד תרופות, האם יש דרך אחרת לגרום לבלוטות הרוק להפריש יותר רוק? אם כן, מה אפשר לעשות בנושא?
ד שלום! גירוי בלוטות הרוק צריך להיעשות לאחר בדיקה ואבחנה נכונה לסיבת היובש. מעבר לתחליפי רוק וטיפול תרופתי לעידוד הפרשת רוק, קיימות מספר טכנולוגיות לגירוי מכאני של בלוטות הרוק, ברמות הצלחה שונות. ניתן לפנות לרופא פה ולסת שעוסק בהתאמת "קוצב" לבלוטות הרוק. בהצלחה
(מספר מקשר)