נגע בפרוטיס שמאלי בבדיקת אולטרא סאונד
דיון מתוך פורום בלוטות הרוק
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
חג שמח, קצת לחוץ אשמח להבין. ביצעתי us צוואר לביקורת שנתית ( שני נודולים באונות במעקב אחת לשנה), ובמקרה משום מקום- בפרוטיס שמאלי הודגם נגע 19*6 מ"מ תת הדי בלתי אחידלא ווסקלרי בעל גבול סדיר תור לא.א.ג רק בעוד חודש רופאת המשפחה לא מתרגשת ואמרה להמתין, האם עלי להתפנות לבית חולים או לנסות למצוא פתרון דחוף? אין במישוש שם סימן
איציק שלום! ממצאים שונים באולטראסאונד יכולים להיות מטעים, וכן לבוא וללכת. באופן כללי, לא הייתי ממליצה להכנס ללחץ מבדיקת אולטראסאונד בודדת...גש לבדיקה נוספת אצל מומחה לסונר צוואר- ממליצה לחפש המלצות לאלו ברחבי האינטרנט. בהצלחה!
(מספר מקשר)