בלוטות רטרואורקולריות
דיון מתוך פורום בלוטות הרוק
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני בת 39, ברקע יש לי שיוגרן ווסקוליטיס, מזה שנה אובחנתי עם סרטן שד, סיימתי כימו, ביולוגי, ניתוח והקרנות, בינתיים לוקחת טיפול הרמונלי לפני 10 ימים התחילו אצלי כאבים עזים בצוואר, מאחורי האוזן והראש, נפיחות ואודם באזור באולטרסאונד שעשיתי לפני יומיים, רשום בצד שמאל הודגמו לפחות 3 בלוטות לימפה רטרו אורקולריות עד 1.5 סמ, ומצד ימין לפחות 2 עד 1.1 ללא הסתיידויות או אזורים נקרוטים בתוכם, כמו כן צויין שאין לראות סימני דלקת או ממצא ציסטי אני לא מבינה מה המשמעות ומאוווווד מודאגת יש לי עוד חודש וחצי תור לאונקולוג מבקשת ממך הסבר מה המשמעות של התוצאה הזו
סמאח שלום ממצא כמו שאתה מתארת יכול להתאים לתהליך זיהומי , אך כמובן שלא ניתן לתת אבחנה על סמך מה שכתבת בלבד ועליך להבדק ע"י רופא אא"ג. רפואה שלמה!