אחרי ניתוח בלוטת הרוק
דיון מתוך פורום בלוטות הרוק
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, לפני חצי שנה בוצע ניתוח להוצאת גידול בבלוטת הרוק. מהלך ניתוחי תקין אך יש כאבים חזקים מהמקום שהולכים ומחמירים ניסו כדורים, זריקה ומשחה ללא שום הטבה בוצע אולטראסאונד -תקין האם צריך להרחיב לבדיקה mri אשמח לשמוע דעתך, תודה
סתיו שלום! אם מדובר בגידול שפיר, יתכן כי הכאבים ממקור של עצב תחושתי שנפגע בזמן הניתוח (דבר שעלול לקרות לעיתים נדירות, גם אם הטכניקה הניתוחית טובה)- ממליצה לפנות למרפאת כאב.
הייתי במרפאת כאב כדורים ומשחה לא עזר ניסו זריקה למקום וגם לא עזר את חושבת שבבדיקת mri ניתן לראות את מקור הכאב? או לראות אם יש פגיעה? תודה!
ביצוע MRI הינה בהתאם לשיקול הרופא המנתח, ובהתאם לפרטי המקרה, כיון שבחירת סוג בדיקת הMRI חשובה בהתאם לאבחנה המשוערת.