כאב בבלוטת הרוק שלא עובר לאחר דלקת חוזרת.
דיון מתוך פורום בלוטות הרוק
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, ביתי בת ה3.5 אובחנה לפני כחצי שנה עם דלקת בבלוטת הרוק לאחר חום כאבים ונפיחות וטופלה באנטיביוטיקה. לפני כחודש התלוננה שוב על כאבים ובאמת היתה לה נפיחות במקום ללא חום. רופא שלח לבדיקות דם לבדוק אם יש חיידק ובגלל שלא נמצא חיידק אמר לתת רק משככי כאבים, הנפיחות ירדה לאחר כמה ימים אך הילדה ממשיכה להתלונן על כאבים במקום. לאחר כשבועיים, עשיתי לילדה אולטרסאונד שאלו התוצאות שלו: בלוטות הרוק הפרוטיס דו"צ -הודגמו במרקם בלתי אחיד עם מספר מוקדים היפואקוגניים ללא זרימת דם בתוכם ממצאים יכולים להתאים לפרוטיטיס . לא הודגמו בלוטות פרתירואיד מוגבלות דו-צדדי. הדגמה תקינה של הרקמות הרכות. בצוואר דו"צ בתחנות מספר 2,3 הודגמו מספר בלוטות לימפה אובליים עם קורטקס מעובה תגובתיות בתת לסתית מימין בגודל עד כ1.8-*0.8ס"מ בתת לסתית משמאל בגודל עד כ2.3-*0.8ס"מ. אין עדות ללחץ על הקנה. בסיכום1: - Tirads פרוטיטיס דו"צ לימפאדנופתיה תגובתית יש לציין שאנו כחודש לאחר התחלת הנפיחות ועדיין כואב לה במקום. הרופא לא כיוון אותי יותר מידי ולא התרגש אלא רק אמר לבוא לביקורת. אשמח לשמוע חוות דעת מקצועית על העניין. תודה.
מיכל שלום! דלקת בבלוטות הרוק של גיל הילדות דורשת התערבות רפואית. אנא פני עם הילדה למומחה למחלות בלוטות הרוק לבדיקה וטיפול.