נפיחות בלוטת הרוק תינוק
דיון מתוך פורום בלוטות הרוק
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ילדה שלי בת 7 שבועות קיימת נפיחות בצד שמאל רופא אמר שזה דלקת בבלוטת הרוק. אף אוזן גרון ביצע אולטרסאונד ואמר שזה זה. לא נתנו שום טיפול כי הבירות לא רואה זיהום ודלקת ילדה ללא חום ומקום הנפיחות לא כואב לה והיא מתנהגת רגיל השאלה שלי אם יש עוד בדיקה נוספת שאפשר לעשות ולוודא ממה זה נובע תודה
אנג'לה שלום. אם באולטראסאונד נראתה בלוטת רוק מודלקת, יש לשלול גורמים וראליים (וירוס) לבעיה זאת. אם התופעה חוזרת על עצמה, יש להבדק ע"י מומחה למחלות בלוטות הרוק.
(מספר מקשר)