פחד לבלוע רוק, אוכל, מודעות יתר לבליעת רוק
דיון מתוך פורום בלוטות הרוק
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ד"ר, אני בת 27, מתוסכלת כבר 3 חודשים אני בולעת רוק באופן מודע ואף מפחדת לבלוע את הרוק. אוכל מזה כשנה וחצי בהתחלה ליד אנשים ובמקומות ציבוריים ועכשיו גם לבד... בבדיקת גסטרו יש רפלוקס והייתה אדמומיות בקיבה שלדעתי עברה כי כבר אין כאבים, צרבות תמיד היו לי פעם ב. ממאכלים מסוימים. א.א.ג תקין. הרוק מפריע לתפקוד ברמות, לא עובדת כמה חודשים, לא יודעת כבר מה לעשות. התחלתי טיפול CBT עברתי ממטפלת לאחרת, אבל אני לא יודעת אם עדיף טיפול פסיכולוגי קליני ואם נתקלת במקרה באנשים שמתקשים לבלוע רוק/מפחדים/מודעות יתר. תודה