יובש בפה בחיך ובלשון
דיון מתוך פורום בלוטות הרוק
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לפני שלושה חודשים עשיתי כתרים בכל הפה ומאז אני סובלת מיובש נוראי בפה בלשון ובחיך שתיית מים לא מרגיעה את היובש , מה הסיבה שזה יכול להיגרם והאם ייתכן שהזריקות הרדמה הרבות שנעשו לי במהלך הטיפול פגעו בבלוטות הרוק? יש לציין שהטיפול נעשה אינטנסיבי בשבוע אחד בדיקה של סוכר יצאה תקינה
אתי שלום! איני רואה קשר בין טיפולי השיניים ליובש פה. עם זאת, יתכן כי את סובלת מבעיה כללית בתפקוד בלוטות הרוק, שהוחמרה לאחרונה. ממליצה על בדיקה ע"י מומחה למחלות בלוטות הרוק.
(מספר מקשר)