תוצאות בדיקת אולטרה סאונד
דיון מתוך פורום בלוטות הרוק
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב. תוצאות אולטרסאונד לילד בן שנה וחצי בעקבות נפיחות מתחת לאוזן :הודגמה לימפאדנופתיה קלה בצוואר קדמי דו צ. הבלוטות לא מוגדלות אך מעט היפואקויות והיפרמיות. בפרוטיס משמאל נגע היפואקואי כ17*7 מ מ לא וסקולרי. בלוטות הרוק התת לסתיות ופרוטיס ימני תקין . האם אפשר לקבל חוות דעתך על התוצאות? רופא הילדים לא יודע ככ מה לומר ואף לא יודע לאיזה מומחה להפנות אותנו.... תודה רבה מראש!
תמר שלום. יש לפנות למומחה אא"ג ילדים לבדיקה, על מנת להעריך את הממצא הנ"ל. קשה לדעת, על סמך תוצאות הסונר, אם לממצא יש חשיבות כלשהי. ...בהצלחה!
(מספר מקשר)