תחושת הצטברות רוק צמיגי ומגעיל
דיון מתוך פורום בלוטות הרוק
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפני כשנתיים עברתי השתלות שיניים והתקנת גשרים עליון ותחתון. מאז אני סובלת מבעיות של רוק צמיגי ומגעיל במשך כל שעות היום ומתחושה של הצטברות רוק. ככל שעובר הזמן הבעיה מחמירה. בבדיקה המרפאת בלוטות רוק לא עלה שום ממצא. זה ממש מטרד בלתי נסבל. מה את מציעה לי?
רותי שלום! באופן עקרוני, שתלי שיניים לא אמורים להשפיע על איכות הרוק. אם נבדקת ע"י מומחה למחלות בלוטות הרוק ולא נמצאה כל בעיה- אני מתקשה לומר לך מה יכול לגרום לתחושה זאת, ואין לי אלא להציע חוו"ד שניה בנושא בלוטות הרוק שלך, במרפאתנו.
רותי יש מצב שתעדכני מה עשית? אני סובלת מאותה תופעה. זמינה בפלאפון
אשמחמלדעת מה עזר לפתור את הבעיה