תוצאות u. S בלוטת התריס תריס
דיון מתוך פורום בלוטות הרוק
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
עשיתי אולטראסונד בלוטת התריס עקב בדיקת דם בלוטת התריס ביתר פעילות fsh 0.020. בלוטת הרוק מצד ימין פרוטיס לא מוגדלת בתוכה מבנה היפואקוגני לובולרי נראה סולידי בממדים 13 מ"מ על 20 מ"מ לנורווסק כולל גז בתוכו טיבו לא ברור האם pleomorphic adenoma? אחר? תת לסתית הדגמה תקינה מצד שמאל פרוטיס הדגמה תקינה תת לסתית הדגמה תקינה. לא הודגמו בלוטות פארתיירואיד דו צדדי..... אשמח לעזרה אני בלחץ נוראי שלך אותי רופא א. א. ג. לניקור
גלי שלום! ממצא כמתואר בבלוטת הרוק יכול להתאים לגידול שפיר בבלוטה, ועל כן הופנית לביצוע ביופסית מחט. לחץ אינו מסייע בבירור רפואי, עם זאת, אולי הידיעה, כי במרבית המקרים מדובר בממצאים שפירים, יכולה לסייע. בהצלחה.
תודה רבה על המענה שאלה נוספת ציסטות שפירות בבלוטת הרוק מסירים או רק מעקב מספיק?