נפיחות בשפה תחתונה שלא עוברת
דיון מתוך פורום בלוטות הרוק
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, כבר חצי שנה אני סובל מנפיחות בשפה תחתונה - כמו ג'ולה מודלקת אדומה וכואבת. רופא אמר שזה כנראה בלוטת רוק שנחסמה, ואמר שאפשר לנתח אבל לא כדאי. מאז זה כמעט לא משפתר. כשזה כבר טיפה יורד - אני נושך בטעות - וזה מתנפח שוב. זה מכוער, כואב, מציק ונתסכל. מה עושים??? מה זה יכול להיות ואיך מטפלים??
לקריאה נוספת והעמקה
עופר שלום! יתכן כי אתה סובל ממוקוצלה- תהליך חסימתי-ניווני של בלוטת רוק זעירה בשפה התחתונה. עליך להבדק ע"י מומחה למחלות בלוטות רוק או כירורג פה ולסת. אם הבעיה אכן קיימת כחצי שנה, יש בהחלט מקום לטפל באופן כירורגי- מדובר בהליך פשוט בהרדמה מקומית במרבית המקרים.
(מספר מקשר)