טינטון פולסטילי.

דיון מתוך פורום  מחלות אף אוזן גרון

15/03/2023 | 17:22 | מאת: לי

היי, אני בת 29 בריאה בדרכ סובלת כבר שלושה חודשים מטינטון פועם באוזן שמאל. לרוב לא במהלך כל היום אלא הוא מורגש יותר בערב ובלילה ובבוקר כשמתעוררת . הוא לסירוגין ולא קבוע, ותלוי ומושפע בתנועות הראש. ביצעתי - *בדיקת אאג תקינה *בדיקת נוירולוג תקינה *בדיקת שמיעה ונוזלים שיצאה תקינה *בדיקת דופלר עורקי צוואר שיצא תקין. *MRI מוח אוזניים ואלו הממצאים - מוקד זעיר בflair בצנטרום סמי-אובלי בלתי ספיציפי. עיבוי רירית ניכר בסינוסים המקסילריים דו"צ עם מלאות ופלס נוזל בימני וציסטה מריטנסיה בשמאלי חסומים כמעט בשלמותם. בנוסף ביצעתי בלי קשר אולטראסאונד מעקב אחרי בלוטת לימפה בצוואר לפני כשלושה חודשים ומלבד בלוטת לימפה קטנה בתחנה 1 בשמאל במראה תקין ללא ממצא חריג. אני מאוד מודאגת משום שהטינטון לא עובר אמנם יש לו הפוגות לפעמים גדולות ולפעמים קטנות וקראתי באינטרנט שחלילה זה יכול להיות גידול בצוואר או בכלי הדם כמו אנגיוסרקומה. האם הגיוני שאכן זו הסיבה לאור כל הבדיקות שעברתי? האם יכול להיגרם ממתח נפשי ממושך? יכול לעבור לבד? יש בדיקה נוספת שכדאי לעבור? האאג והנוירולוג טוענים שלא. ורציתי להתייעץ האם כמוסות של גינקו בילובה יוכלו לעזור בסיטואציה כזו? תודה רבה!

17/03/2023 | 18:41 | מאת: לי

רוצה לציין גם שזה מושפע מתנוחות יש תנוחות ראש שמבצעת ויש טינטון וכשמופיע הטינטון אני יכולה לשנות תנוחה או לסתום את האוזן והוא יעלם.

נא להשלים דופלר עורקי צוואר ובדיקות דם כולל ספירת דם ו תפקודי בלוטת המגן. יש לגשת עם כל הבדיקות לחוות דעת של אא"ג. בריאות פרופ' חיים גבריאל. מומחה אא"ג, מנתח ראש וצוואר. מנהל מחלקת אא"ג וניתוחי ראש וצוואר. מרכז רפואי אסף הרופא, מסונף לאוניברסיטת ת"א. טל 08-9779660 פקס 08-9779661 סניפי אסותא מרכזים רפואיים. https://sites.google.com/site/drgavrielhaim נייד לקביעת תור 053-9956570

18/03/2023 | 09:01 | מאת: לי

מציינת שביצעתי דופלר שיצא תקין בדיקות דם לפני 10 חודשים תקינות

מנהל פורום מחלות אף אוזן גרון