ניתוח מחיצה וקונכיות
דיון מתוך פורום מחלות אף אוזן גרון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי , עשיתי ניתוח מחיצה וקונכיות ביום שלישי ושמו לי טמפונים נמסים , שמה מי מלח בכל יום כמה פעמיים . היום עשיתי אפצי והטמפון פשוט יצא החוצה האם זה בסדר ? האם זה משפיע על האף ? אשמח לתשובה🙏🏼
לא נגרם כל נזק מקווה שהחלמת היטב בריאות פרופ' חיים גבריאל. מומחה אא"ג, מנתח ראש וצוואר. מנהל מחלקת אא"ג וניתוחי ראש וצוואר. מרכז רפואי אסף הרופא, מסונף לאוניברסיטת ת"א. טל 08-9779660 פקס 08-9779661 סניפי אסותא מרכזים רפואיים. https://sites.google.com/site/drgavrielhaim נייד לקביעת תור 053-9956570