נגישות
נגישות

תופעות לוואי של הכדורים

דיון מתוך פורום  ייעוץ טלפוני לגמילה מעישון

02/10/2013 | 14:04 | מאת: דוד

התחלתי לקחת צמפיקס וזה עשה נדודי שינה , אני כבר 4 ימים ישן לא טוב. מה עושים? אני מאוד רוצה להפסיק לעשן אני חייב בגלל הבריאות.

לקריאה נוספת והעמקה
06/10/2013 | 06:16 | מאת: רונן

הי דוד, אני יכול לספר לך מנסיון שלאט לאט תופעות הלוואי של הכדורים עוברות, כמו כן היועץ שלי המליץ לי לקחת את הכדור הראשון כמה שיותר מוקדם בבוקר וכך הכדור השני יהיה אחהצ מוקדם,,, לנסות שזה יהיה רחוק משעת השינה וכך זה עוזר. בכל מקרה התופעות באמת נעלמות עם הזמן, תחזיק מעמד המאמץ שווה את זה !!! אני כבר לא מעשן 3 חודשים !!

שלום דוד ישנן תופעות לוואי שונות ל2 סוגי הכדורים - זיבן וצ'מפיקס. במידה ואינן שוכחות או מחמירות אנו ממליצים לפנות לרופא משפחה ולהתייעץ עימו. לגבי תרופת הצ'מפיקס - קיים מוקד תמיכה של חברת פייזר היצרנית שניתן לפנות אליהם ולהתייעץ עימם. באופן כללי הכדורים עוזרים להפסקת עישון אך הם לא אחראים בלעדיים להפסקת עישון שלך. הם מהוים מעין "קביים" בעצם, נותנים פוש. החלק שלך הוא העיקרי והמרכזי - עבודה פנימית, החלטה מגובשת והתמדה. אין ספק שזה לא קל להפסיק אך בהחלט אפשרי. עוצמות הקושי יורדות עם כל יום שעובר. כל הכבוד על הצעד המשמעותי!!! חזק ואמץ!!!!

מנהלי פורום ייעוץ טלפוני לגמילה מעישון