ממצאים מאולטרסאונד שד/בית שחי
דיון מתוך פורום גילוי מוקדם של סרטן השד - אבחון וטיפול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לך, לפני כשנה התגלתה אצלי מלנומה עקב הסרת נקודת חן ביד שמאל למעלה. ללא גרורות ומאז במעקב אונקולוגי. התור למעקב הבא רק בינואר ואני אשמח להתייעץ: קיבלתי את התשובה הבאה: ממצאים אחרים - קשרית אינטרמאמרית בגודל 0.8 סמ"מ בגבול בית השחי BIRADS - ממצא שפיר לא הודגם כל גוש סולידי או ציסטי בית שחי תקין מה זה אומר בבקשה?? אני ממש בלחץ... )-:
שלום נועה , אני מבינה לפי הקונטקסט שאת מביאה כאן את התשובת הממוגרפיה שלך. חסרים לי פרטים :גיל שלך, מבנה השד (שןרה ראשונה בדו"ח ממוגרפיה ). בכל מקרה , במידה ולא עברת US שד , הייתי ממליצה לך לבצע אותו.
שלום לך, את צודקת, לא ציינתי אלה הממצאים מה- US בית שחי/שד ולא של ממוגרפיה אני בת 40
לפי הממצאים נראה שהכל תקין. קשרית אנטראממרית ממצא שפיר לחלוטין. בכל אופן , לאור ההיסטוריה שלך , הייתי ממליצה על מעקב (US וכירורג) עוד חצי שנה