אולטרה סאונד אוטומטי
דיון מתוך פורום גילוי מוקדם של סרטן השד - אבחון וטיפול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
על פי מאמר שקראתי ציין הרופא שכמות הקרינה בממוגרפיה זהה לכ - 40 צילומי חזה, כמה קרינה יש בטכנולוגיה החדשה של האולטרה סאונד האוטומטי? והאם הטכנולוגיה החדשה מספקת בגיל 38 לאשה עם גורמי סיכון משפחתיים ?
שלום מיטל אולטרה סאונד שד אוטומטי -ABVS או ABUS , ללא קרינה , על כן מותר לבצע את הבדיקה בכל גיל ובכל מצב , כגון הריון, הנקה וכו" לגבי שאלתך השניה , האם הבדיקה מספקת , חסרים לי פרטים לגבי גורמי סיכון משפחתיים : מי היה חולה , באיזה גיל והאם עברת את ההערכה / בדיקה גנטית?
שלום מיטל אולטרה סאונד שד אוטומטי -ABVS או ABUS , ללא קרינה , על כן מותר לבצע את הבדיקה בכל גיל ובכל מצב , כגון הריון, הנקה וכו" לגבי שאלתך השניה , האם הבדיקה מספקת , חסרים לי פרטים לגבי גורמי סיכון משפחתיים : מי היה חולה , באיזה גיל והאם עברת את ההערכה / בדיקה גנטית?